Hei, tenkte å kaste ut et spørsmål til noen som vet. Hvor kan man finne Aluminiumprofiler? slike med spor i som brukes til hyllesystemer og andre konstruksjoner, tror det heter T-spor.
Det finnes noen på nettet men de selger 6 meters lengder og hovedsakelig til bedrifter? Håpløst... noen som vet hvor man kan kjøpe f.eks. 2 meters lengder og ikke en container full, men kun et par stykker?
Takk på forhånd...
Det finnes noen på nettet men de selger 6 meters lengder og hovedsakelig til bedrifter? Håpløst... noen som vet hvor man kan kjøpe f.eks. 2 meters lengder og ikke en container full, men kun et par stykker?
Takk på forhånd...
Om det er en liten mengde materiale du skal ha, kan du dra til et lokalt blikkenslagerfirma med en kakepose så skal du se at det ordner seg. Ofte finnes det restebiter og feilbestillinger som du kan få tak i.
Om du skal ha større mengder, dra til samme sted og hør hva det koster.
Om du skal ha større mengder, dra til samme sted og hør hva det koster.
Bygde med 3 stk IKEA LACK bord først, men det var altfor ustabilt og påvirket derfor utskriftene mine. Så på IVAR hyllesystem, men er usikker på om det er holdbart da jeg må skru i rammen for å feste pleksiglass, og dermed kan det ikke gjenbrukes eller justeres i fremtiden.
Har sett inn på motedis.se, ratrig.com, kjell.com og alucon.se for ulike aluminiumprofiler med fornuftige leveringstider. Det virker som at motedis.se har uslåelige priser på profilene, men skruene koster skjorta. Omvendt på kjell.com... Til slutt lander alle på omtrent det samme! Har jeg sett på feil skruer hos motedis?
Tanken er å bygge en monter med pleksiglass og plassere min 3D-printer der inne. Ovenpå vil det rulles filament, og ovenpå det vil det være verktøy for formålet. DVS 12 stk 500mm og 4 stk 1000mm.
TL: DR, stabil innkapsling, 3D-printer, utvidelsesmuligheter, aluminium eller tre?
Har sett inn på motedis.se, ratrig.com, kjell.com og alucon.se for ulike aluminiumprofiler med fornuftige leveringstider. Det virker som at motedis.se har uslåelige priser på profilene, men skruene koster skjorta. Omvendt på kjell.com... Til slutt lander alle på omtrent det samme! Har jeg sett på feil skruer hos motedis?
Tanken er å bygge en monter med pleksiglass og plassere min 3D-printer der inne. Ovenpå vil det rulles filament, og ovenpå det vil det være verktøy for formålet. DVS 12 stk 500mm og 4 stk 1000mm.
TL: DR, stabil innkapsling, 3D-printer, utvidelsesmuligheter, aluminium eller tre?
Sist redigert:
Klikk her for å svare