4.808 lest ·
4 svar
5k lest
4 svar
Kjøpe 2,5m stålbjelke, hvor i Göteborg-området?
Håper det havnet i riktig forum,
Skal laste av en åpning i en vegg, ikke spesielt store laster så jeg tenkte å gå for en rask og billig løsning ved å kjøpe en stålbjelke fra et firma som kanskje har en liggende som jeg kan få kjøpe til en billig penge. Dimensjoner er ikke så viktig, jeg kan tilpasse meg litt etter hvordan den ser ut, tilgjengelighet og lav pris er viktigst. Noen som har et tips?
På forhånd: mine begge foreldre er utdannede konstruktører så jeg har kontroll på hva vi driver med
.
Takk på forhånd!
Skal laste av en åpning i en vegg, ikke spesielt store laster så jeg tenkte å gå for en rask og billig løsning ved å kjøpe en stålbjelke fra et firma som kanskje har en liggende som jeg kan få kjøpe til en billig penge. Dimensjoner er ikke så viktig, jeg kan tilpasse meg litt etter hvordan den ser ut, tilgjengelighet og lav pris er viktigst. Noen som har et tips?
På forhånd: mine begge foreldre er utdannede konstruktører så jeg har kontroll på hva vi driver med
Takk på forhånd!
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
http://www.blocket.se/halland/IPE_200_balk_35170706.htm?ca=20&w=3
Kungsbacka er vel tilstrekkelig nær?
Kungsbacka er vel tilstrekkelig nær?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 innlegg
Högsbo Jern og Metall selger til ordentlige privatkunder, dvs. du skal vite hva du vil ha og ikke stå og kjefte. De selger i henhold til Stena Metalls prisliste, så last ned den og bruk som underlag. Du kan naturligvis spesialbestille bjelker. Jeg kjøper en del metall av dem og det fungerer veldig bra. De har også LaFarge og Plannjas proffsortiment som de selger til privatpersoner.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 innlegg
Hammars Riv i Lindome kan også ha overblivd skrot.
Klikk her for å svare