Hei,
Vi har et hus bygget i 1960 og tenker å bygge en balkong.
Jeg har tenkt å ha en regel mot veggen der jeg kan legge alle tverrregler på.
Regelen holdes fast med gjengestenger som i sin tur festes i betonghullblokk (beskrevet som så i den tekniske beskrivelsen for huset). Jeg antar at det beste er å bruke kjemiske ankere, type Anchorfix eller noe lignende.
Nå finnes det noe som heter 'perforerte hylser' for å gjøre det hele enda litt bedre. Hva bestemmer om man skal ha det eller ikke?
Er det noen som har erfaring med kjemiske ankere/ankermasse eller lignende og kan gi litt råd?
Balkongen kommer til å være 2,5 m opp, så det ville ikke føles så bra om balkongen ga etter
