Har et lager som ligger rett under terrassen. En tilbygg på huset og kjelleren fra 1979. Der inne var det et tak av sponplate-lignende/masonittplater som har blitt bølgete. Nå begynte det å lukte ganske ille der inne, så jeg begynte å rive dritten.

Over har man satt steinullplater (se bilde) rett mot betongen. Nå har jeg plukket ned og forsøkt å skrape bort restene, men det var ikke lett.

Men da er spørsmålet hva jeg skal gjøre nå? Fortsette å skrape til det er betongrent, ta bort det verste og se om det går an å male? Sparkle på ny betong eller puss av noe slag?
Det trenger ikke være så superpent, og heller ikke så godt isolert tror jeg. Vi har det bare som lager.

Tips mottas med takk!

• Tak med synlige stenullsplater i et rom, lys kommer inn fra et lite vindu, verktøy på benk og trehylle til høyre.
  • Roterende rom med vegger der isolasjon har blitt revet, synlig steinull på taket, et vindu, og hyller til høyre.
  • Et lagerrom med et ubehandlet tak av betong, åpne trehyller langs veggen, et vindu i midten og en løs dør stående på gulvet.
Nakkesmertevarsel! Aschtung! Slipe med giraff kanskje?

• Liker
JohanCarlsson75
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Nakkesmertevarsel! Achtung! Sliping med giraff kanskje?
Tanken har slått meg. Så langt har alt løsnet lett med en malingsskrape, men nå er det nok tid for tyngre maskineri.

alt er å blåse men det støver ned ganske mye også

• Liker
SamuelA90
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
alt er å blåse, men det roter til ganske mye også
Ja, det høres rotete ut.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.