Har fjernet de gamle katteloftene på vårt 40-talls 1,5-plans hus. De gamle katteloftene hadde dører og kunne brukes til lagring, de hadde ingen isolasjon mot gulv eller tak bortsett fra tretex. Nå har jeg flyttet inn veggen slik at dette i stedet blir boareal, men hvordan skal jeg gjøre med de nye "katteloftene"?

De blir nå helt lukkede, og jeg hadde først bare tenkt å legge osb og gips, men så begynte jeg å tenke på om det skal isoleres, ventileres eller bare holdes lukket med en eventuell inspeksjonsluke.

Forutsetningene er en uisolert og uventilert loft med dampsperre (papp) som slutter der de gamle katteloftveggene møtte taket.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.