D
Tenkte nok etter en del overveielse å bygge en baldakin/sarg/boks til min kjøkkenvifte av mdf.

Målene på boksen blir like store som viften, dvs 1000x500x145mm (LxBxH).

kan man, er det normalt å kexe 16mm mdf?

Vekten er viktig, derfor kjører jeg gjerne på 16mm.

Hvordan forsterker jeg hjørnene så boksen holder sammen i skjøtene?

Jeg tenkte å levere inn boksen for sprøytelakkering, går det å få skjøtene pene og i så fall hvilke tips finnes det?

mvh
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.