Tenkte nok etter en del overveielse å bygge en baldakin/sarg/boks til min kjøkkenvifte av mdf.
Målene på boksen blir like store som viften, dvs 1000x500x145mm (LxBxH).
kan man, er det normalt å kexe 16mm mdf?
Vekten er viktig, derfor kjører jeg gjerne på 16mm.
Hvordan forsterker jeg hjørnene så boksen holder sammen i skjøtene?
Jeg tenkte å levere inn boksen for sprøytelakkering, går det å få skjøtene pene og i så fall hvilke tips finnes det?
mvh