A abbe_ skrev:
Sag av terrassebordene en eller to bord bredt, legg inn en ny regel under terrassen som holder den oppe.
- bytt hele panelet og fyll gapet med en eller to langsgående terrassebord langs med garasjen.

tror ikke det blir så mye mer arbeid, og det blir ordentlig gjort.
Men problemet blir jo at det er et bord som ligger fast mot veggen som jeg ikke kan ta ned. Det fungerer jo som ramme.

M Mjärn skrev:
Men problemet blir jo at det er en planke som ligger fast mot veggen som jeg ikke kan ta ned. Den fungerer jo som ramme.
Ja, da må du bygge noen avlastende støtte/pilarer for bjelkene. Jeg la en klump betong i bunnen på bakken og bygde opp med betongplater til den høyden som trengtes for å støtte bjelken.

• Liker
Mjärn
  • Laddar…
Hei
vekker en gammel tråd.
Jeg er i nøyaktig samme situasjon, se bildet jeg har vedlagt.

Finnes det bilder av sluttresultatet fra denne tråden? Ble det distanse eller dryppblekk?

• Trebord langs en hvitmalt vegg, som en del av et byggeprosjekt. Diskusjon om bruk av distanse eller dryppblekk.
I ImTheBeast skrev:
Hei
vekker en gammel tråd.
Jeg er i nøyaktig samme situasjon, se bildet jeg har vedlagt.

Finnes det bilder av sluttresultatet fra denne tråden? Ble det distanse eller dryppbrett?
Jeg jukset. Jeg kappet bordene inntil veggen og kappet fasadebordene, byttet dem og la deretter en planke tilbake langs med.

G Gamle far skrev:
Jeg jukset. Jeg kappet bordene inntil veggen og kappet fasadebordene, byttet dem og la så en bord tilbake langs med.
Okei, ingen blekk bak den nye fasaden over terrassen?

I ImTheBeast skrev:
Ok, ingen blekk bak den nye fasaden over trallen?
Nei😅

G Gamle far skrev:
Nei😅
Haha ok, finnes det bilde av resultatet?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.