21.447 lest ·
18 svar
21k lest
18 svar
Kappe metall med gjærsag
Dessverre er min server der nettsiden om byggingen ligger nede. Kommer kanskje opp i helgen. Det er en Super Seven bygget helt fra grunnen av, hadde ikke råd til å kjøpe byggesett. Den er dessverre ikke ferdig. Kjøpte hus og henger her i stedet for på bilforumet... Men til sommeren kommer den nok ut litt i alle fall. Har riktignok kjørt den, men bare på inngjerdet område
Chassiset er som sagt hjemmesveiset, motoren er fra en Saab. 2 liter med Aero-turbo, ca 250 hk. Den kommer til å veie rundt 650 kg så det vil nok bevege seg.
Chassiset

Bilen (finnes stoler, skjermer og veltebøyle også)

Chassiset
Bilen (finnes stoler, skjermer og veltebøyle også)
Ooo hva kult, når jeg så det lille bildet, fronten ligner en Cobra, og så var det i en yankee-garasje, men skuffelsen ble stor, når du videreutvikler noe engelsk, og dessuten uten V8........men da får du ikke stå på vår parkering i Lödde..............
Medlem
· turkiet
· 553 innlegg
Kult bygg, har samme problem som degxl15 skrev:Dessverre er min server der nettsiden om byggingen ligger nede. Kommer kanskje opp i helgen.
Det er en Super Seven bygget helt fra bunnen av, hadde ikke råd til å kjøpe byggesett. Den er ikke ferdig dessverre. Kjøpte hus og henger her i stedet for på bilforum... Men til sommeren kommer den nok ut litt uansett. Har i og for seg kjørt den, men bare på inngjerdet område
Chassiset er som sagt hjemmesveiset, motoren er fra en Saab. 2 liter med Aero-turbo, ca 250 hk. Den kommer til å veie rundt 650 kg så den vil nok røre seg.
Chassiset
[bild]
Bilen (finnes seter, skjermbuer og veltebøyle også)
[bild]
Kom et husbygg imellom, hmm
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
Nedløpsrør, takrenner, takplater mm ruster om man kapper med vinkelsliper eller kapper med lignende skive.xl15 skrev:
Klikk her for å svare