Dessverre er min server der nettsiden om byggingen ligger nede. Kommer kanskje opp i helgen. Det er en Super Seven bygget helt fra grunnen av, hadde ikke råd til å kjøpe byggesett. Den er dessverre ikke ferdig. Kjøpte hus og henger her i stedet for på bilforumet... Men til sommeren kommer den nok ut litt i alle fall. Har riktignok kjørt den, men bare på inngjerdet område :rolleyes: Chassiset er som sagt hjemmesveiset, motoren er fra en Saab. 2 liter med Aero-turbo, ca 250 hk. Den kommer til å veie rundt 650 kg så det vil nok bevege seg.

Chassiset
798201112459Peb9c.jpg

Bilen (finnes stoler, skjermer og veltebøyle også)
b38201112640P4fd8.jpg

Ooo hva kult, når jeg så det lille bildet, fronten ligner en Cobra, og så var det i en yankee-garasje, men skuffelsen ble stor, når du videreutvikler noe engelsk, og dessuten uten V8........men da får du ikke stå på vår parkering i Lödde..............

xl15 skrev:
Dessverre er min server der nettsiden om byggingen ligger nede. Kommer kanskje opp i helgen.
Det er en Super Seven bygget helt fra bunnen av, hadde ikke råd til å kjøpe byggesett. Den er ikke ferdig dessverre. Kjøpte hus og henger her i stedet for på bilforum... Men til sommeren kommer den nok ut litt uansett. Har i og for seg kjørt den, men bare på inngjerdet område :rolleyes:
Chassiset er som sagt hjemmesveiset, motoren er fra en Saab. 2 liter med Aero-turbo, ca 250 hk. Den kommer til å veie rundt 650 kg så den vil nok røre seg.

Chassiset
[bild]

Bilen (finnes seter, skjermbuer og veltebøyle også)
[bild]
Kult bygg, har samme problem som deg

Kom et husbygg imellom, hmm

xl15 skrev:
Når jeg bygde chassiset til bilen min, brukte jeg en billig sag fra Jula og satte i en kappskive for vinkelslipere. Det fungerte, men rørene ble varme. 25x25x2 firkantrør. Nå trenger man jo ikke slipe like lenge på et takrenne, men det finnes bedre blader.

[bild]

[bild]
Nedløpsrør, takrenner, takplater mm ruster om man kapper med vinkelsliper eller kapper med lignende skive.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.