Skal sette opp dekorstein på en kjellervegg (yttervegg) men innser at den må være veldig jevn først. Hva skal jeg bruke for å lettest jevne den? Har en masse puss liggende men ingen større lyst til å dra det opp på veggen fordi det dels uansett skal dekkes og dels er det et tungt arbeid. Kan man spe ut pussen litt ekstra og bredsparkle med den kanskje? Eller kan man slipe ned de verste ujevnhetene og kjøre med vanlig sparkel?
Jo jeg tenkte om man kan slipe ned alt superujevnt og justere med fix. Det vil nok gå med store mengder bare, men kanskje helt klart er verdt det! Det vil nok gå med store mengder sparkel ellers
Ikke ennå, blir i begynnelsen av neste år. Taktikken blir å slipe ned det verste (bare sementlignende fuger) og så påføre fix. Kommer tilbake med resultat har en diamantskive til vinkelsliperen som jeg brukte for å fjerne gammel kald asfalt når vi drenerte om
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.