Hei!

Trenger å kjøpe materialer til V/A installasjon. Skal blant annet kjøpe 110 rør og isoporisoleringsboks. Har hørt at isoporen skal være dyr. Takk for tips om hvor man kan handle materialer til gode priser, takk, i osloområdet. Så i en tråd nedenfor angående dette og man sammenlignet de forskjellige byggevarehusene som bauhaus osv. Men jeg ble ikke mye klokere.. det virker som man må reise rundt og sjekke rett og slett. Men kanskje er det noen som vet om et sted som har salg på isopor og 110 rør ;D

Mvh Zunken

(også andre tips angående kommunalt V/A installasjon mottas gjerne)

som vanlig så anbefales vel rinkaby rør (www.rinkabyror.se) for "den lille hjem-vvsaren"

og http://www.sigro.se

Har handlet på begge og leveransen har vært helt godkjent. 4 dager inkl. forskuddsbetaling. Om man i tillegg betaler i en kasse og fakser inn kvitteringen så skal det visstnok gå raskere.

Fasting65 skrev:
som vanlig så anbefales vel rinkaby rör (www.rinkabyror.se) for "den lille hjem-vvsaren"
Rinkabyrör har veldig bra priser, bedre enn sigro. Fraktfritt er det også :) Men jeg har ikke funnet noen frigolit enda.. :(

Det jeg tror jeg vet er at Dorocell er dyrere enn Sundolitt (ifølge Dorocell selv). Så vet jeg at det finnes Jackon og Isover også. Det finnes sikkert enda flere leverandører som jeg ikke har oversikt over.

Da jeg ringte rundt og lette, var det ikke så veldig store forskjeller på prisene, synes jeg å huske. Jeg ringte Mark- og dreneringsteknikk, K-Rauta og Sandbergs Trä og noen flere. Men for meg var ikke prisen det viktigste, jeg lette etter noen som kunne levere neste dag da grunnarbeiderne bare ventet på materialet.

Har man ikke så hastverk og skal kjøpe mye, er det definitivt verdt å be om tilbud fra flere!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.