Hei
Jeg skal senke taket mitt med 28 mm for å trekke ny strøm og legge perlespon. Tenkte å benytte anledningen til å isolere litt ekstra siden det er et gammelt hus og det er litt kaldt på gulvet i overetasjen.
Tips til isolasjon mottas med takk
Jeg skal senke taket mitt med 28 mm for å trekke ny strøm og legge perlespon. Tenkte å benytte anledningen til å isolere litt ekstra siden det er et gammelt hus og det er litt kaldt på gulvet i overetasjen.
Tips til isolasjon mottas med takk
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 8 590 innlegg
Det er iofs ikke så mye, men vanlig glassull burde vel funke ?H HilleviHansson skrev:
surris
Bygningsveteran
· Sverige
· 1 692 innlegg
surris
Bygningsveteran
- Sverige
- 1.692 innlegg
Hei,H HilleviHansson skrev:
Om det er bjelkelaget mot yttertaket vi snakker om så vil det ikke hjelpe mot kaldt gulv på mellomgulvet. 28mm isolasjon gir veldig lite forskjell, knapt verdt det med alt arbeidet det innebærer å isolere mellom åpen panel og strøm.
Klikk her for å svare