Hei
Jeg skal senke taket mitt med 28 mm for å trekke ny strøm og legge perlespon. Tenkte å benytte anledningen til å isolere litt ekstra siden det er et gammelt hus og det er litt kaldt på gulvet i overetasjen.
Tips til isolasjon mottas med takk:)
 
H HilleviHansson skrev:
Hei
Jeg skal senke taket mitt med 28 mm for å legge ny strøm og legge perlespont. Tenkte å benytte anledningen til å isolere litt ekstra da det er et gammelt hus og det er litt kaldt på gulvet i andre etasje.
Tips på isolasjon mottas med takk:)
Det er iofs ikke så mye, men vanlig glassull burde vel funke ?
 
surris
H HilleviHansson skrev:
Hei
Jeg skal senke taket mitt med 28 mm for å legge ny strøm og legge perlestaff. Tenkte å benytte anledningen til å isolere litt ekstra da det er et gammelt hus og det er litt kaldt på gulvet i overetasjen.
Tips om isolasjon mottas med takk:)
Hei,

Om det er bjelkelaget mot yttertaket vi snakker om så vil det ikke hjelpe mot kaldt gulv på mellomgulvet. 28mm isolasjon gir veldig lite forskjell, knapt verdt det med alt arbeidet det innebærer å isolere mellom åpen panel og strøm.
 
  • Liker
klaskarlsson
  • Laddar…
surris surris skrev:
Hei,

Om det er bjelkelaget mot yttertaket vi snakker om så vil det ikke hjelpe mot kaldt gulv på mellombjelkelaget. 28mm isolering gir veldig liten forskjell, knapt verdt det med alt arbeidet det innebærer å isolere mellom spaltepanel og elektrisitet.
Det er bjelkelaget mot etasje 3:)
 
H HilleviHansson skrev:
Det er bjelkelaget mot etasje 3:)
da vil gulvet i etasje 3 bli enda kaldere
 
  • Liker
klaskarlsson og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.