Hei

Har nettopp kjøpt en villa (bygd i 1965, så godt som helt i original) og en av de første punktene på vår lange renoveringsliste er å bytte alle ytterdørene. Disse er sterkt slitt av vær og vind, og det trekker mye gjennom glipene.

Ettersom min tid og kunnskap rundt dette er begrenset, og kostnadene ikke skal løpe løpsk, så lurer jeg på om noen har tips på en bra og prisgunstig totalleverandør av dører + installasjon?

/Andreas

Hei.
Jeg synes du skal bytte dører selv.
Kjøp dem på Skånska byggvaror (ofte bra priser) så får du hjelp av en kompis (om du har noen ;) ) Det finnes gode beskrivelser i byggevarehandelen.
Lykke til!!!!

Nå har vi hatt 2 ulike vindu/dørfirmaer på plass. Begge tilbudene endte rundt 40.000:- for ytterdør 9 x 21, sidefelt 9 x 21, vindusdør 9 x 21 og gangdør 8 x 21, ASSA 2002 EVOlås, materialer og arbeid. Den vi valgte (Dörrtjänst) kommer til å installere Leksandsdörren-dører.
Høres dette rimelig ut?

Grunnen til at jeg ikke bytter selv er at vi vil få det raskt avklart. Jeg får kompensere ved å fikse andre ting på huset selv...

/A

Jeg hadde gjerne gjort det... om jeg hadde hatt tiden. Vurderer å gjøre et siste rykk før jeg skriver under noen "arbeidsordre" og ta inn tilbud fra en håndverker som bare gjør jobben + kringmateriale og jeg kjøper dørene. Da kan jeg f.eks. bestille fra Skånska Byggmaterial (eller hva de nå het)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.