ClasseClas
For lenge siden kjøpte jeg insektsnett i rf stål i butikk, men har gått bet på det nå. Noen som kan tipse om noen forhandler?
Nett i glassfiber går bort for de funker ikke med fugler. Det samme gjelder elgalvaniserte nett, men da pga rusten.

ClasseClas
Takk for svar. Jeg burde ha skrevet at jeg er ute etter 0.2m x 40 meter.

ClasseClas ClasseClas skrev:
For lenge siden kjøpte jeg insektsnett i rf stål i butikk men har gått bet på det nå. Noen som kan tipse om noen forhandler?
Nett i glassfiber går bort for de funker ikke med fugler. Samme gjelder elgalvaniserte nett men da pga rusten.
Har du funnet noe? Jeg leter også etter noe som holder bra.

Mest prisverdig om du orker å klippe til selv. Jeg vil prøve denne
https://www.vidaxl.se/e/vidaxl-insektsnat-rostfritt-stal-100x1000-cm-silver/8718475518907.html

Sist redigert:
Noen tips til hvordan jeg setter opp en passende beskyttelse fra utsiden på best mulig måte?
Utsikt av en trekonstruksjon med mørke planker og et slitt nett, mulig utgangspunkt for diskusjon om beskyttelse fra utsiden.

ClasseClas
Jeg er på jakt etter finmasket insektsnett i rustfritt stål jeg også. Aluminium er ikke et alternativ da det skal tette til ved metalltak, og aluminium mot metallet i spørsmålet forårsaker noen form for kjemisk reaksjon slik at taket ruster. Er det noen her i tråden som har funnet noe fornuftig?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.