Har litt "pul" foran meg med to innervegger.
Skal tette igjen en døråpning på den ene veggen som måler 12,8 cm i bredde.
Skal man avstive med 45x45 eller 45x70? Tenkte å feste gips- og sponplater deretter. Eventuelt også OSB. Hvordan blir holdbarheten dersom man skal feste kjøkkenskap på ene siden av veggen senere?
Den andre veggen har tidligere vært yttervegg. Breddemålet der er 21,4 cm. Skal jeg avstive med 45x70 eller mer der? Det sistnevnte alternativet gjør jo at man trenger å "fylle" rommet med mindre plater der, men hvordan blir holdbarheten da?