Hvordan pleier man å gjøre med et nedfelt bjelkelag uten bjelker under når man vil ta inn pilarene innenfor konstruksjonen? Er til en innglassing som skal kles inn med sokkelplater mot bakken. Pilarene blir jo selvfølgelig i veien i hjørnene.
Går såklart å sette inn to ekstra 45er rundt rammen, men føltes som overkill.
Gjerne hvis dere kan tegne løsningen på min fine skisse.
