Skal velge innertak til kjøkkenet og fikk tips om å sjekke ut de varianter som Huntonit tilbyr.
På plass i butikken føles det imidlertid som at både deres "Classic" og "Symfoni" har en lett gulnende hvitfarge. Er det en synsbedrag? Ser det ok ut når de først er montert i taket?

Ved en direkte sammenligning av Byggelits motstykke så hadde den en mer krisp nyanse av hvitt.

Hontonit er tror jeg malt i s 0502 y hvilket er en gulere nyanse enn hvitt! Jeg synes det ser stilig ut.

Takk for svar :) Vet du eller noen annen hvordan Hontonits kvalitet er sammenlignet med byggelit?

Nei dessverre har jeg ikke prøvd byggelit. Men er veldig fornøyd med huntonit. Bare smelle opp og skru fast. Finnes jo to lengder og to bredder, og noen forskjellige mønstre så jeg synes de dekker nesten alle mulige steder og stiler.

Vi har Huntonit Symfoni i kjøkken, bad samt et soverom. Synes det er et fint tak, lett å montere. Også lett å holde rent, er en ganske så "glatt" overflate, så det er lett å tørke av (hvor ofte man nå tørker taket...).

Jeg monterte mine med dykkert, har du et stort tak så anbefaler jeg dykkertpistol. I et rom skrudde jeg, men det ble ikke like bra synes jeg.

Tenk også på å passe inn det slik at du får like store biter på hver side, om du forstår hvordan jeg mener :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.