Har tatt bort alle dører fra avrop på et Eksjöhus. Tror at vi fikk ca 1500 sek per dør i avregning for ganske kjedelige formpressede, ikke massive hvite dører.
Takk for erfaringer rundt å anskaffe nye alternative dører.
1) Har sett på Kungsäter Addera, noen som vet hvor man kjøper disse prisgunstig? Hva pleier en god massiv innerdør i eik inkludert karm å koste? Hva finnes det å gjøre på innkjøp av et titalls dører?
2) Alternative leverandører? Er det verdt å finne en produsent og spesialbestille hvis man skal ha cirka 10 stk?