Beste svar

Muggete og stygt, kast det eller bruk det som ved.
For mye jobb å skrubbe bort muggsporer og påføre Boracol.
Jobb overtid noen timer på jobben og kjøp nytt friskt.
Sier jeg som gjenbruker så mye som mulig, men det der ville jeg brent i min peis.
 
  • Liker
MagicFingers og 1 annen
  • Laddar…
Skulle ikke ha båret inn den dritten.
 
innendørs nei...

men kanskje plantekasser eller avgrensere i hagen...
 
  • Liker
Workingclasshero
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Møgligt og stygt, kast det eller bruk som ved.
For mye arbeid å skrubbe bort muggsporer og påføre Boracol.
Jobb over noen timer på jobben og kjøp nytt, friskt.
Sier jeg som gjenbruker så mye som mulig, men det der ville jeg brenne i min peis.
Takk for tydelig og godt svar! Vi har tatt over et hus med masse byggemateriale som har ligget ute, så vi må gå gjennom alt for å se om de fortsatt kan brukes. Disse blir til ved.
 
  • Liker
Workingclasshero
  • Laddar…
M MamaSarah skrev:
Takk for tydelig og godt svar! Vi har overtatt et hus med masse byggematerial som har ligget ute, så vi må gå gjennom alt for å se om de fortsatt kan brukes. Disse blir til ved
Bra valg.
Prøv å lagre den veden utendørs, spesielt om noen har sensitive luftveier.
En god peis inne og hente den veden direkte utenfra og inn i peisen.
Lagre den under tak så den er så tørr som mulig.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.