Beste svar
Medlem
· Stockholm
· 4 633 innlegg
Muggete og stygt, kast det eller bruk det som ved.
For mye jobb å skrubbe bort muggsporer og påføre Boracol.
Jobb overtid noen timer på jobben og kjøp nytt friskt.
Sier jeg som gjenbruker så mye som mulig, men det der ville jeg brent i min peis.
For mye jobb å skrubbe bort muggsporer og påføre Boracol.
Jobb overtid noen timer på jobben og kjøp nytt friskt.
Sier jeg som gjenbruker så mye som mulig, men det der ville jeg brent i min peis.
Renovator
· västra götaland
· 809 innlegg
innendørs nei...
men kanskje plantekasser eller avgrensere i hagen...
men kanskje plantekasser eller avgrensere i hagen...
Takk for tydelig og godt svar! Vi har tatt over et hus med masse byggemateriale som har ligget ute, så vi må gå gjennom alt for å se om de fortsatt kan brukes. Disse blir til ved.Workingclasshero skrev:
Medlem
· Stockholm
· 4 633 innlegg
Bra valg.M MamaSarah skrev:
Prøv å lagre den veden utendørs, spesielt om noen har sensitive luftveier.
En god peis inne og hente den veden direkte utenfra og inn i peisen.
Lagre den under tak så den er så tørr som mulig.
Klikk her for å svare




