Holder på med å sette sammen et attefallshus fra Lundqvists. Har dessverre ikke fått så utførlige instruksjoner eller tegninger, så det blir litt googling og gjetting langs veien. Nå har jeg imidlertid støtt på patrulje. Har isolert innerveggene nedtil i henhold til instruksjonene og står i ferd med å også isolere gavlspissen (skal ha åpent opp til mønet). Jeg funderer dog på noen momenter fremover. Etter jeg har plastet, skal liggende lekter for installasjonssjikt monteres. Men jeg har ingen stående lekt i hjørnet. Skal lektene bare "henge" inn mot hjørnene og festes i hverandre da? Føles ikke helt hundre. Enda verre blir det der taket møter gavlspissen. Der kan jeg ikke for mitt liv forstå hvordan lekter eller plate materiale skal festes opp. Hjelp!