Hei Alle.
Jeg skal bytte ut en del bærende trevirke i en gammel kaldgarasje.
Skal bytte tak også da det lekker inn i skruehullene.
Sjekket priser nå og så at impregnert trevirke var billigere.
Det føles som en fordel å ta dette i stedet, noen med kunnskap i
emnet som vet fordeler og ulemper?
Jeg skal bytte ut en del bærende trevirke i en gammel kaldgarasje.
Skal bytte tak også da det lekker inn i skruehullene.
Sjekket priser nå og så at impregnert trevirke var billigere.
Det føles som en fordel å ta dette i stedet, noen med kunnskap i
emnet som vet fordeler og ulemper?
Medlem
· Stockholm
· 4 633 innlegg
Under visse forutsetninger kan trykkimpregnert tre begynne å lukte.
Da er det ofte av dårligere kvalitet.
Gå til byggevarehandelen og velg ut virke selv, rett, tettvokst og kvistfritt.
Ring rundt og sammenlign priser og prut.
Da er det ofte av dårligere kvalitet.
Gå til byggevarehandelen og velg ut virke selv, rett, tettvokst og kvistfritt.
Ring rundt og sammenlign priser og prut.
Trengs det egentlig noe vedlikehold i det hele tatt? Hold taket tett bare.
Topp da blir det vanlig virke.. det kommer bli mer likt et kaldt garasje enn carport mot eksisterende bod.
Men spinner videre her.
Ettersom jeg vil ha tett mot mark skal man legge et lag med leca eller støpe en liten kant? for å så gå over til tre?
Men spinner videre her.
Ettersom jeg vil ha tett mot mark skal man legge et lag med leca eller støpe en liten kant? for å så gå over til tre?
Klikk her for å svare