Medlem
· Stockholm
· 4 631 innlegg
Berg i dagen kanskje, så det ble for dyrt å lage kjeller der.
Hvor stor er den igjenmurte delen hos deg? Dette er rundt 10 kvadrat, kan sikkert ligge en stein der, det er bygget på en grusås så det er i prinsippet ingen berg i bakken her (nesten alle naboene på gaten har gravd basseng, meg inkludert og det har ikke vært noe berg i veien.B blue.b skrev:
Har det forsvunnet mye folk i nabolaget gjennom årene?
fem-seks kvadratL Labbarparn skrev:
Leilighetsfikser
· Sverige
· 504 innlegg
Om det er fjell i veien eller bamse-steiner så kan man bruke smygdynamitt for å dele dem til mindre biter som går an å løfte unna litt lettere. Det gjorde en kompis da han la nytt gulv i kjøkkenet sitt, et hus som var typ 150 år for typ 25 år siden. Han boret hull i steinene først så han kunne stoppe "dynamitten" i. Trengtes ingen tillatelse for sprengning når man bruker "smygdynamitt" da i alle fall.
Klikk her for å svare