Fin ved.
 
40 cm blir en hyggelig sittebenk eller krakk inkludert bra benhøyde. Med en planke/regl langs langsidene kan du kjøre med mellomrom.
 
Så här tre år senare så dyker den här tråden upp när jag googlar efter isolering för cc45, eftersom det inte verkar finnas i lager på den här sidan Mississippi...
 
Ingen av dem verkar finnas i 120 eller 170 vilket är det jag behöver. Bara 45, 70 och 95. Och på Beijer fanns det bara några skivor i Halmstad...
 
Jag har mailat min lokala (före detta) woody, så får vi se, men risken är att de bara tar in hela pallar och jag behöver inte så jättemycket. Men vi får se, i värsta fall är det ju bara att kapa upp lite vanlig isolering.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.