1.546 lest ·
6 svar
2k lest
6 svar
hvordan ville dere montert stor tung plate på vegg
Er bedt av en bekjent om å sjekke hvilke monteringsråd man kan få vedrørende en stor skive,
1 cm tykk, cirka 1½ meter høy og 1 meter bred.. tung... tenkt å bli som et bilde man skal kunne skrive på etterpå...
glassmesteren rådet visstnok til å bruke flislist... men hva sier dere..
-det skal jo bli både pent og holdbart
tror det er betongvegg..
1 cm tykk, cirka 1½ meter høy og 1 meter bred.. tung... tenkt å bli som et bilde man skal kunne skrive på etterpå...
glassmesteren rådet visstnok til å bruke flislist... men hva sier dere..
-det skal jo bli både pent og holdbart
tror det er betongvegg..
nå har jeg sett og kjent på skiven... 1 cm tykk, under en meter bred, kanskje 1,6 meter høy... vekten viste 19 kg. glasskive.
betongvegg, hun er fristet til å sette den i ytterdøren, men frarådet dette.
plugg går jo sikkert med hvilken som helst klamp, men akkurat kroker eller noe som holder 1 cm tykk skive på plass.
betongvegg, hun er fristet til å sette den i ytterdøren, men frarådet dette.
plugg går jo sikkert med hvilken som helst klamp, men akkurat kroker eller noe som holder 1 cm tykk skive på plass.
Jasså glasskiva... Ja en egentillverkad flislist kanskje... Jeg mener så du får riktig sporbredde og dybde. Jeg hadde lagt i en gummilist i også.... Det holder med å sette list i under- og overkant.....
Eller så kan man jo lage en snasen eklist om man vil "ramme inn" lime med monteringslim fungerer jo alltid ellers om det skal være en usynlig montering?
Klikk her for å svare