Hei
Datteren svingte seg frem og tilbake på en armgangsstilling på skolen. Men når pappa skulle prøve, klarte jeg ikke engang en eneste pullup.
Okei, må fikse forutsetninger hjemme tenkte jeg. I forbindelse med en trefelling fikk jeg litt muligheter som dere ser på bildene.
Men hvordan ville dere feste bjelken på en snedig måte?
Jeg tenker å bore ut med bred bor ovenfra til kanskje halvparten av bjelken og deretter skru i noen ekstra lange franske skruer, hvis man finner slike.
Helst vil man jo også ha et grovt stålbånd å legge over bjelken og skru fast i "stolpene", men hvor finner man det?

Alle ideer om hvordan dere ville feste bjelken mottas med takk.
Mvh
Fredrik

• En trestolpe med avskårne grener, festet til en trebjelke ved hjelp av tau, omgitt av skog.
  • To trær fungerer som stolper med en trebjælke festet mellom dem i skogsområde, omgitt av byggeutstyr og trefall.
Har gjort noe lignende, men hadde en klype å legge stokken i. Jeg sikret med stålbånd fra Biltema, finnes på rull, har hull til å skru i.

Om bjelken er for eksempel 25 cm høy: hakk 20 cm i stolpen, 2,5 cm i bjelken, bor et 30 mm hull rett gjennom stolpe og bjelke, skjær til en rimelig tørr gren og slå gjennom. Bjelken er nå 2,5 cm over stolpen, så fest et par brede bordbiter som "tak" over stolpen.
Et forslag mellom tommel og pekefinger!

• Liker
Fotografen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.