Skal inn en fresh intellivent i røret.
Min tanke er å lime en utskåret bit renoveringsgips kant i kant, papirremse og sparkle.
Og en bit osb bak på gipsen for at skruen til viften skal ha noe å dra i.

Evt fylle ut med litt fugeskum også.

Det burde være raskere og lettere enn å fylle ut med mørtel, etc. Hvis ingen andre har en bedre idé?
 
  • Et rør inni et uferdig hull i en vegg, omgitt av ubehandlet puss, klart for installasjon av en ventilasjonsvifte.
Ossian K Olsson
L Leaff skrev:
Skal inn en fresh intellivent i røret.
Min tanke er å lime en utskåret bit renoveringsgips kant i kant, pappersremsa og sparkle.
Og en bit osb bak på gipsen for at skruen til viften skal ha noe å dra i.

Eventuelt fylle ut med litt fugeskum også.

Det burde være raskere og lettere enn å fylle ut med mørtel, etc. Om ingen andre har en bedre idé?
Jeg hadde kjørt gipssparkel!
 
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Jeg hadde kjørt gipssparkel!
Fester det bra på mørtel og puss?

Burde ikkje da sementbasert "husfix" være bedre?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.