Skal inn en fresh intellivent i røret.
Min tanke er å lime en utskåret bit renoveringsgips kant i kant, papirremse og sparkle.
Og en bit osb bak på gipsen for at skruen til viften skal ha noe å dra i.
Evt fylle ut med litt fugeskum også.
Det burde være raskere og lettere enn å fylle ut med mørtel, etc. Hvis ingen andre har en bedre idé?
Min tanke er å lime en utskåret bit renoveringsgips kant i kant, papirremse og sparkle.
Og en bit osb bak på gipsen for at skruen til viften skal ha noe å dra i.
Evt fylle ut med litt fugeskum også.
Det burde være raskere og lettere enn å fylle ut med mørtel, etc. Hvis ingen andre har en bedre idé?
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 303 innlegg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2.303 innlegg
Jeg hadde kjørt gipssparkel!L Leaff skrev:Skal inn en fresh intellivent i røret.
Min tanke er å lime en utskåret bit renoveringsgips kant i kant, pappersremsa og sparkle.
Og en bit osb bak på gipsen for at skruen til viften skal ha noe å dra i.
Eventuelt fylle ut med litt fugeskum også.
Det burde være raskere og lettere enn å fylle ut med mørtel, etc. Om ingen andre har en bedre idé?
Klikk her for å svare
