Jeg har en liten uteplass som utgjøres av et betongtak ovenpå garasjen vår. Jeg fikk hjelp av håndverkere til å legge på en tetting for ca 10 år siden (tocomponentslim med forsterkning av nett), men nå har det begynt å sprekke opp og slippe inn vann slik at det drypper fra taket i garasjen under.

Har noe tips på et effektivt materiale å belegge overflaten med så det blir vanntett?

• En uteplass med betonggulv som viser sprekker i overflaten, omgitt av et gult husvegg og et svart rekkverk.
Takk for bra og utførlige alternativer. Spontant ser det ut som et arbeid som vanligvis gjøres av håndverkere. Finnes det noe av alternativene som du tror en nevenyttig hobbyfikser kunne gi seg i kast med?

S sblixten skrev:
Kanskje gummiduk kunne være et alternativ.
Du kan lese her hvordan jeg gjorde det: [lenke]
Takk - en bra tråd med lignende situasjon. Stemmer det at du kjøpte alt fra sealeco.com? Kan du fortelle mer om hvilke komponenter du kjøpte og hvordan duken festes, for eksempel bare liming i kantene eller under hele duken? Måtte du ringe eller maile for å vite hva du skulle kjøpe?

Jeg ringte og snakket med dem og de redegjorde for hvordan jeg skulle gjøre det.
Om jeg husker riktig så limte jeg bare i kantene pluss skrue hver 30. centimeter der det var mulig.
De var veldig hjelpsomme og instruerte meg hvordan jeg skulle gjøre det.
Tabell som viser artikkelnummer, beskrivelse, transportdato, kvantitet og enhet for ulike byggematerialer som Rubbertop panel, skruer og rengjøringsvæske.
Edit: Markduken som jeg la under gummimatten kjøpte jeg fra lokalt grustak.

Sist redigert:
  • Liker
Vargklo
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.