Hvordan trekker jeg vann på penest og best måte?
Jeg har tenkt å trekke LK RiR 16 gjennom veggen til vasken, der finnes vel ingen vettig alternativ?
Til toalettet kanskje også RiR og en veggtilkobling, det blir dog kanskje litt rart med slangen fra toalettet som går til høyre? Alternativt kobberrør som stikker inn mot toalettet slik at man får tilkoblingen rett mot bakveggen som det pleier å være.

Det er jo hyggelig om det ser bra ut i fyrrommet, men det kommer til å bygges inn så man ikke ser før man må kikke ved kjelen.

Jeg trenger å komme videre, så hvis det blir enklest med Pex akkurat nå, så får det bli slik, så kan man trekke riktige kobberrør bak kjelen den dagen den byttes til Luft/Vann.

Men gi meg gjerne innspill og hva å tenke på.

Gul. Vask
Blå. Kaldtvann
Rød. Varmtvann

• Veggramme med rørmerking for vanninstallasjon; gul, blå og rød strek indikerer håndvask, kaldt og varmt vann på uferdig vegg. Rørkoblinger synlige.
  • Fargede linjer på en vegg antyder plassering av rør for håndvask, med gul, blå, og rød for håndfat, kaldt og varmt vann. Viser uferdig romhjørne.
  • Et hjørne av et rom under renovering med uferdige vegger og gulv, blå tape som markerer vannrørplasseringer.
  • Rørinstallasjoner med fargede markeringer for kaldt og varmt vann mot en hvit vegg og ved siden av en hvit boiler i et bygg under renovering.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.