Hvordan pleier man å gjøre rundt vinduene?
Setter man karmen oppå/mot vinduskarmen, som planken symboliserer?
Eller mot rammen/treet som er lenger bak/ved siden av selve vinduskarmen?
På bildet er det to vinduer som står i et hjørne.
En til bilde fra et annet sted, mellom to vinduer.
Samme sak her, monteres karmen eller mot treet lenger bak, ved siden av karmen.
Vi må jo naturligvis gjøre likt overalt, men man ser kanskje lettere på dette bildet, synes best på det første.