Mikael_L skrev:
Det der er jo ingen dum metode.
Med den metoden går det jo til og med an å bruke en billig linjelaser, bare man merker ut et referansepunkt når man flytter den til et nytt feieområde.
Jeg synes det fungerer raskt og enkelt, og det holder med 1 eneste snor, den som laseren henger i taket med :)

Jeg rettet opp et tak for en stund siden som krevde 250-300 distanseskiver, i et rom på ca 7*6m på ca 2 timer, og det var ikke mange knutepunkter mellom bjelker/spredning som ikke trengte å rettes.

Fordelen med rotasjonslaser blir at man kan henge den opp i midten av rommet, og på den måten få en bra linje rundt hele rommet selv om man har en billigere modell på laser (kanskje det ikke fungerer om man bor i et slott med rom på et par hundre kvadratmeter, men da får man koste på seg å kjøpe en dyrere laser :)
 
Sist redigert:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.