Jeg har en murt steingrill der steinene begynner å slippe. Mørtelen har blitt til sand av regn og is. Jeg vil gjerne bevare den men vet ikke hvor jeg skal begynne. Den er sikkert 30 år gammel.
Jeg tenker at jeg må slå bort den dårlige mørtelen og legge ny.
Skal jeg bruke sement, betong eller mørtel? Hvilken type er å anbefale?
Kan jeg få den gamle følelsen/fargen, på den nye mørtelen så det ikke synes så tydelig hvor jeg har reparert?
Hvordan ville dere gjort det? Takknemlig for alle råd.