Trenger å få litt bedre kunnskap i hvordan man får orden på veggene i sokkeldelen av huset.
Har hatt et firma inne som har isolert og støpt ny plate, og skal selv gi meg i kast med å ordne veggene.
Når jeg begynte å rive den gamle vinyltapeten, forsto jeg at det var "bom-puts" på flere steder da den smuldret opp ettersom jeg rev ned tapeten.
Huset er fra 40-tallet skal tillegges.
Hva skal jeg reparere veggene med, fungerer Weber wallplaster rapid f.eks.?
Jeg tar også takknemlig imot en kort forklaring om hvor tykt lag jeg kan legge på og om det trenger å vannes osv.

Stor takk på forhånd for alle råd!
Har hatt et firma inne som har isolert og støpt ny plate, og skal selv gi meg i kast med å ordne veggene.
Når jeg begynte å rive den gamle vinyltapeten, forsto jeg at det var "bom-puts" på flere steder da den smuldret opp ettersom jeg rev ned tapeten.
Huset er fra 40-tallet skal tillegges.
Hva skal jeg reparere veggene med, fungerer Weber wallplaster rapid f.eks.?
Jeg tar også takknemlig imot en kort forklaring om hvor tykt lag jeg kan legge på og om det trenger å vannes osv.

Stor takk på forhånd for alle råd!
Sist redigert:
Fikk du svar? Jeg skal selv gjøre samme jobb men blir ikke klok på alle ulike kombinasjoner av produkter som alle anbefaler.Ormriauga skrev:
Behøver litt bedre kunnskap om hvordan man får orden på veggene i underetasje-delen av huset.
Når jeg begynte å rive den gamle vinyltapeten forsto jeg at det var bom-puss flere steder da den smuldret opp etter hvert som jeg rev ned tapeten.
Huset er fra 40-tallet bør det nevnes.
Hva skal jeg reparere veggene med, fungerer Weber wallplaster rapid for eksempel?
Jeg tar også gjerne imot en kort forklaring om hvor tykt lag jeg kan legge på og om det trenger å vannes osv.
[bilde] [bilde]
Stort takk på forhånd for alle råd!![]()
Renovator
· Värmland
· 1 175 innlegg
Er det betong så er vel denne bedre https://www.paintpro.se/lim-fog-kitt-och-spackel/spackel-bruk-och-filler/nm-epoxispackel-205
Renovator
· Värmland
· 1 175 innlegg
Klikk her for å svare