Vår entrétrapp var tidligere belagt med klinker, men etter flere vintre og noen uheldige saltninger sprakk dette. Nå har jeg denne kjedelige overflaten igjen, som plager meg daglig.
Jeg ønsker å pusse opp overflaten slik at den blir pen igjen. Vil ikke sette klinker eller stein. Vil ikke ha noe epoksybelegg. Har vurdert å slipe, men er usikker på om det er lettere eller blir bra. Noen som vet hva man skal bruke for sement og hvordan man skal gå frem for å pusse alle overflatene på trappen, slik at det blir jevnt og pent?
Jeg ønsker å pusse opp overflaten slik at den blir pen igjen. Vil ikke sette klinker eller stein. Vil ikke ha noe epoksybelegg. Har vurdert å slipe, men er usikker på om det er lettere eller blir bra. Noen som vet hva man skal bruke for sement og hvordan man skal gå frem for å pusse alle overflatene på trappen, slik at det blir jevnt og pent?
https://www.se.weber/betong-cement-vagglagning/ytskydd/weber-rep-995-ytslamma
Rulles eller sparkles på. Kjør det som siste lag ved balkongrenoveringer.
Rulles eller sparkles på. Kjør det som siste lag ved balkongrenoveringer.
Som total novise på området forstår jeg ikke forskjellen på alle disse forskjellige produktene. Hvordan skiller rep 995 seg fra rep 980 som demonstreres i filmen ovenfor? Er det som et ytterligere lag for å beskytte overflaten bedre?D Drburr skrev:
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Pusse opp kant rundt garasjeporter
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Hur murar/putsar jag upp 1,5cm på bästa sätt?
Stenhus -
Putsa upp björkstolar
Möbelsnickeri -
Pusse opp ujevn vindusnisje - hvilken metode?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
pusse/sparkle slitt sponplate
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi