Har et bad i kjelleren som skal renoveres. Jeg har tenkt å prøve å gjøre så mye som mulig selv, og siden det er uisolert plate og vegger i betong, har jeg forstått at det kun er nødvendig å sette fuktsperre i overflaten for dusjen.

Men hvordan gjør man det? Finnes det tydelige beskrivelser/guider å lese angående hvordan man gjør det på en fagmessig måte?

Søk på Youtube så finnes det noen filmer som demonstrerer hvordan man setter tettesjikt.

Takk men finnes det noe man kan lese et sted? Jeg vet ikke helt hva jeg skal lete etter, skiller seg jo når det er kjellerrom også mot vanlige våtrom hva jeg forstår.

BirgitS
  • Liker
jimbomas og 1 annen
  • Laddar…
Har bestilt og brukt Kiilto tetningssjikt fra kakelplattan.se. Veldig fornøyd med produkter, instruksjoner og støtte.
http://www.kakelplattan.se/

• Liker
jimbomas
  • Laddar…
Takk!

Hva skal man ha for system til en dusj i kjeller med betongvegger? Finnes det noen retningslinjer der? Antar at man gjør annerledes enn i et rom med våtromsplater.

Litt off topic, men det er jo min tråd :D

Hvordan stiller generelt håndverkere seg til å gjøre deler av en baderomsrenovering? Jeg tenker om jeg skulle leie bort bytte av gulvsluk, legge el-gulvvarme og flytsparkle, så gjør jeg resten selv bortsett fra el?

Tar man slike jobber eller vil man ha alt eller ingenting?

Går sikkert an å finne, men da skal du være veldig sikker på at det utføres seriøst. Ikke gøy å fortsette et våtromsjobb etter noen som har slurvet med grunnarbeidet.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.