Nei, skyggen blir innover i bokstavene så de må være lavere enn treverket rundt..
Jeg synes det ser ut som om de er opphøyde, spesielt sykkelen, men jeg kan ta feil, kanskje en synsbedrag. Kan vi ikke få et bilde fra en annen vinkel? Eller enda bedre et svar på gåten, positiv eller negativ tekst?
Legg merke til at bokstaver, sykkelhjul er lyse i underkant og mørke i øvre kant, lyset faller nedenfra.
Nja nok tror jeg du ser feil når jeg ser på det ser jeg det som nedfelt og at skyggene bekrefter det for skulle de vært hevet ville skyggene ved samme lys ha vært på nedre kant utenfor teksten men jeg har tatt feil før
Jo du har et poeng men det blir fortsatt feil for da burde skyggen vært utenfor bokstavene på oversiden. Så ser jeg det som at det er tatt utendørs og at det er solen som lager skyggene for om du ser på forseglingen til champagnekorken som ligger i nederkant blir skyggen for lang for at det skulle bli av blitsen da burde den vært direkte under eller litt ovenfor.
Jo det er sant, skyggene er litt rare. Får ikke helt grep på skyggene på treplattingen heller, stemmer ikke med korken, som jeg heller ikke synes gir et korrekt skyggemønster. Blir vel å vente på svar fra TS.
Bortsett fra skyggene, når jeg sitter og ser på teksten så er den både positiv og negativ. Samme synvilla som den der trappen som snur.
Tror de ligger på et bord som er hvitmalt og terrassen er brun derfor de blir rart med skyggene. Så de som taler for laser eller sandblåst er at man ser ujevnheter av at åringen i treet er forskjellige harde. Men vi må vente på chrissofsweden så vil nok hevet eller ikke få sitt svar
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.