Hei!
Vi har en sommerhytte fra 1920-tallet. Vi holder på å renovere et rom og er litt usikre på hvordan vi skal gå frem med veggene.
Trolig er vel det beste å sette opp gips, men det blir litt vanskelig og rotete. Har dere noen andre tips på hvordan vi kan gjøre i stand veggene på en pen og smidig måte?
Legger ved bilder
Vi har en sommerhytte fra 1920-tallet. Vi holder på å renovere et rom og er litt usikre på hvordan vi skal gå frem med veggene.
Trolig er vel det beste å sette opp gips, men det blir litt vanskelig og rotete. Har dere noen andre tips på hvordan vi kan gjøre i stand veggene på en pen og smidig måte?
Legger ved bilder
Klikk her for å svare




