Hei!

Vi har en sommerhytte fra 1920-tallet. Vi holder på å renovere et rom og er litt usikre på hvordan vi skal gå frem med veggene.

Trolig er vel det beste å sette opp gips, men det blir litt vanskelig og rotete. Har dere noen andre tips på hvordan vi kan gjøre i stand veggene på en pen og smidig måte?

Legger ved bilder :)
 
  • Vegg i et renoveringsprosjekt med gammelt, grønt blomstermønstrete tapet rundt et vindu med utsikt mot en snødekket hage.
  • Renoveringsprosjekt: Viser en vegg med blomstertapet fra 1920-tallet, delvis nedrevet, med innsyn til et rom med åpen dør og gulvteppe.
  • Hjørne av rom med grønt blomstertapet, eksponert strømledning, noen bretbare stoler stablet mot veggen, og en lyslenke som henger over.
  • Vegger i en trappoppgang med slitt blomstertapet fra en eldre hytte. Noen områder er avskallet, og trappetrinnene er dekket med rød teppe.
  • Vegger med delvis fjernet tapet i et rom av en sommerhytte, med en lampe ved et vindu og blått lys utenfor vinduet.
Om dere ikke vil bredspakelere alt, så gir en sparkling og en renoveringstapet et bra resultat.
 
T Tompafix skrev:
Om dere ikke vil bredsparkle alt, så gir en sparkling og en renoveringstapet et bra resultat.
Ja det er nok der vi lander :)
 
Skal dere male eller tapetsere?
 
Har ikke helt bestemt meg ennå, men heller mot tapet
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.