Therese Viklund #1 Medlem · 20 innlegg 16 jul 2024 kl 14:30 Therese Viklund Medlem 20 innlegg 16 jul 2024 kl 14:30 #1 Vi bygger nytt rekkverk for første gang i vårt liv. Hva er det vi ikke tenker på? Uansett hvordan vi kapper, blir den nedre delen for høy. Hvordan skal bit 1 kappes dvs. den lille biten og så resten av bunnen på rekkverket?
Vi bygger nytt rekkverk for første gang i vårt liv. Hva er det vi ikke tenker på? Uansett hvordan vi kapper, blir den nedre delen for høy. Hvordan skal bit 1 kappes dvs. den lille biten og så resten av bunnen på rekkverket?
Fotografen #2 Hobbyelektriker · E · 15 368 innlegg 16 jul 2024 kl 14:33 Fotografen Hobbyelektriker E 15.368 innlegg 16 jul 2024 kl 14:33 #2 Du må gera hjørnet mitt i vinkelen, ellers blir snittene forskjellige lange. https://www.byggahus.se/forum/threads/kapa-hoern-pa-altandel-hjaelp-med-grader.117377/ Eksempel:
Du må gera hjørnet mitt i vinkelen, ellers blir snittene forskjellige lange. https://www.byggahus.se/forum/threads/kapa-hoern-pa-altandel-hjaelp-med-grader.117377/ Eksempel: