16.034 lest ·
12 svar
16k lest
12 svar
Hvordan flytte støtteben i rammeverkstakstol?
Hei,
Jeg skulle trenge å flytte ut markerte støttebein på min overetasje. Minst 20 cm på hver side, men gjerne typ 40 cm.
Hvordan kunne jeg forsterke konstruksjonen?
1. Sette en ekstra overramme (den diagonale som taket ligger på) på hver stolpe, eller hvordan skulle jeg gjøre det?
2. Sette tykkere støttebein? (De rødmarkerte)
Siste alternativet er å kle inn dem, men det er ikke så fristende da rommet blir vanskelig å bruke.
Mvh,
Tobias
Jeg skulle trenge å flytte ut markerte støttebein på min overetasje. Minst 20 cm på hver side, men gjerne typ 40 cm.
Hvordan kunne jeg forsterke konstruksjonen?
1. Sette en ekstra overramme (den diagonale som taket ligger på) på hver stolpe, eller hvordan skulle jeg gjøre det?
2. Sette tykkere støttebein? (De rødmarkerte)
Siste alternativet er å kle inn dem, men det er ikke så fristende da rommet blir vanskelig å bruke.
Mvh,
Tobias
Hei på hvilken måte du har gjort det ... vennligst forklar nøyaktigT Toobster skrev:Hei,
Jeg skulle trenge å flytte ut markerte støtteben på min overetasje. Minst 20cm på hver side, men gjerne typ 40cm.
Hvordan kunne jeg gjøre for å forsterke konstruksjonen?
1. Sette en ekstra overramme (den diagonale som taket ligger på) på hver stolpe eller hvordan skulle jeg gjøre det?
2. Sette tykkere støtteben? (de rødmarkerede)
Siste alternativet er å kle inn dem, men det er ikke så fristende da plassen blir vanskelig å bruke.
Mvh,
Tobias
Klikk her for å svare