Hei,
I et prosjekt vi jobber med, må vi ta ned en betongvegg. Vi kan ikke kjøre bil dit, så alt må bæres/dras.
Hva er den beste måten å ta ned en betongvegg? Hvilke verktøy, hvilken teknikk og hva bør vi tenke på?
I et prosjekt vi jobber med, må vi ta ned en betongvegg. Vi kan ikke kjøre bil dit, så alt må bæres/dras.
Hva er den beste måten å ta ned en betongvegg? Hvilke verktøy, hvilken teknikk og hva bør vi tenke på?
Hvor stor vegg?
Betong eller hullstein?
Går det an å plastre inn området så hadde nok jeg tatt en halvmaske og bilmaskin og hakket ned den og bært ut i bøtter. Når jeg tok ut gulvet i vaskerommet så tok jeg ut vindu og tok alt gjennom det med bøtter. Går det ikke å plastre inn hadde jeg nok sett om noen kunne komme og sage den i biter først.
Betong eller hullstein?
Går det an å plastre inn området så hadde nok jeg tatt en halvmaske og bilmaskin og hakket ned den og bært ut i bøtter. Når jeg tok ut gulvet i vaskerommet så tok jeg ut vindu og tok alt gjennom det med bøtter. Går det ikke å plastre inn hadde jeg nok sett om noen kunne komme og sage den i biter først.
Den er ikke kjempestor, ca 3x2m. Veggen er støpt betong.H Henrik 75 skrev:Hvor stor vegg?
Betong eller hullstein?
Går det å plastre inn området så hadde nok jeg tatt en halvmask og bilmaskin og pigget den ned og bært ut i bøtter. Når jeg tok ut gulvet i vaskerommet så tok jeg ut vinduet og tok alt gjennom det med bøtter. Går det ikke plastre inn hadde jeg nok sett om noen kunne komme og sage den i biter først.
Klikk her for å svare