Aha, på så vis 😊 Nå nå bare funderer jeg, ikke noe jeg har prøvd selv. Det skulle kanskje gå å sage til to biter egnet plate som får den elips du ønsker og skru dem fast på hver side av veggen og deretter sparkle opp mot formen med en egnet produkt. Trolig trenger du å slipe bort malingen i hvelvet først.
Ja, det kunne kanskje fungere. Takk for tipsetCentano skrev:
Aha, på så vis 😊 Nå spinner jeg bare, ingenting jeg har testet selv. Det kunne kanskje gå an å sage til to biter passende plate som får den elipsen du vil ha og skru dem fast på hver side av veggen og deretter sparkle opp mot formen med passende produkt. Trolig trenger du å slipe bort malingen i hvelvet først.
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 570 innlegg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5.570 innlegg
Det kunne vel fungere med en huntonittplate som er bøybar og så tette hulrommene med passende materiale? Så hadde jeg gjort hvis det bare var buen som skulle jevnes ut.Centano skrev:
Aha, på så vis 😊 Nå spåner jeg bare, intet jeg har testet selv. Det kunne kanskje gå an å sage til to biter passende platemateriale som får den ellipsen du vil ha og skru dem fast på hver side av veggen og deretter sparkle opp mot formen med passende produkt. Sannsynligvis må du slipe bort malingen i hvelvet først.
Det kunne vel fungere med en huntonittplate som er bøybar og så tette hulrommene med passende materiale? Så hadde jeg gjort hvis det bare var buen som skulle jevnes ut.E Elnovis skrev:
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Hvordan retter jeg opp en dårlig gipsvegg?
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Hur rättar jag till ny dörrkarm som hamnade "nästan" perfekt i väggen
Utbyggnad och tillbyggnad -
Material til form for hvelvstøping
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Bygga om välvd kaminlucka till plant glas
Ved, Pellets, Flis -
Mura valv till välvd garageport
Stenhus