P
Hei! Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan fester jeg sikrest og på best mulig måte denne skruenkroken/øye i vår pergolas stolper? (95x95)? Tenkte å fikse solskjerming ved hjelp av ståltråd. Vil ikke risikere å ødelegge trestolpen i prosessen. Skal man forbore? Eller bare skru den inn forsiktig for hånd?

Mvh

• Pose med skruvekroker/øyelbolter, brukes til å feste solskydd på pergola. Vises i klar plastpose.
P
Aldri feil å forbore med en bor som er litt mindre enn diameteren innenfor gjengene.
I 95 stolpe så tror jeg det er vanskelig å sprekke stolpen med en slik øye, men det kan bli veldig tregt å skru den inn uten boring.

• Liker
Anonymiserad 587768 og 1 annen
  • Laddar…
Har man ømtålige fingrer anbefales et sånt her bits til skrutrekkeren
Bits til skrudriller med ulike typer kroker og skruer.
eller denne her
Bits til skruvtrekker i metall, designet for å redusere stress på fingrene ved bruk.

/Höghus

• Liker
Workingclasshero og 1 annen
  • Laddar…
Fairlane
Jeg ville forboret. Blir det så tregt å skru i, pleier jeg rett og slett bare å tre en skrujern gjennom løkken og snurre, pleier å holde i massevis.

• Liker
Anonymiserad 587768 og 1 annen
  • Laddar…
P
Elpris_123 skrev:
Hei! Nok et dumt spørsmål her, men hvordan fester jeg sikrest og på beste måte denne skruvkrok/øyet i vår pergolas stolper? (95x95)? Tenkte å fikse solskjerm med hjelp av stålrep. Vil ikke risikere å ødelegge trestolpen i prosessen. Skal man forbore? Eller bare skru den inn forsiktig for hånd?

Mvh
Takk for svar alle!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.