Litt vanskelig å beskrive hvordan jeg mener men skal bygge 3 "portaler" langs med huset og har funnet dette festet. Føles litt dyrt men kanskje det ikke finnes noen alternativer, hvordan hadde dere gjort?

Eneste alternativet jeg kan komme på er en stolpe sko rett ut fra veggen eller en solid kloss under.
Veggmontert Nesling pergolabeslag vist på en mursteinvegg, med en trebjelke festet. Priset for settet er oppgitt som 659 kr.
Ville denne gå an å sette slik at den blir hengende i stedet eller vil det forringe holdfastheten?

Beste svar

40kr340084.jpg

• Liker
olofh
  • Laddar…
En slik, finnes i mange størrelser. Vinkelbeslag i metall med flere hull for feste, finnes i ulike størrelser.

• Liker
olofh
  • Laddar…
A Alexn72 skrev:
[bild]

så klart! Hatt ferie for lenge! Stirret meg helt blind på at den skulle omslutte stolpen

O olofh skrev:
så klart! Har hatt ferie for lenge! Stirret meg helt blind på at den skulle omslutte stolpen
Vanskelig å finne i 95mm.

V Vante skrev:
Vanskelig å finne i 95mm.
Burde holde eller?
Balksko INV. 96x96 FZV fra Biltema med pris 36,90. Tilgjengelig i Lund, hylle BYGG 24.

Om montasjen blir like synlig som på ditt eksempelbilde hadde jeg ikke satt en vanlig bjelkesko, ser ikke vakkert ut. Kanskje høre med en smed hva det koster å lage noe liknende ditt bilde, er enig i at det var en saftig pris.

Bernieberg Bernieberg skrev:
Om montasjen blir like synlig som på ditt eksempelbilde hadde jeg ikke satt en vanlig balksko, ser ikke vakkert ut. Kanskje høre med en smed hva det koster å gjøre noe lignende ditt bilde, er enig i at det var en saftig pris
regelen skal males svart så lurer på hvordan det blir om jeg maler balkskoen også. Den har jo innvendige ”vinger” så bare kanten som regelen festes i som kommer til å synes. Men eksempelbildet er nok penere, vel det de som selger vet og derfor prisen dessverre. Takk for tipset ang smed

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.