3.863 lest ·
6 svar
4k lest
6 svar
Hvordan får jeg ut og så i denne skruen? Takk!!!!!!!!!
Hei!
Skrudde i denne skruen, var veldig tregt. Så klikket det til og nå snurrer den bare rundt.
Må få den ut for å så snu på det jeg prøver å feste, for så å skru skruen tilbake igjen.
Forsøkte å skru ut de resterende 3 skruene også, men nå når jeg skrur dem inn igjen er det virkelig tregt, redd for at de også går i stykker.
Hvordan skal jeg gjøre for å få ut skruen?
Virker som at metallfestet i treet har løsnet og bare snurrer rundt.
Skrudde i denne skruen, var veldig tregt. Så klikket det til og nå snurrer den bare rundt.
Må få den ut for å så snu på det jeg prøver å feste, for så å skru skruen tilbake igjen.
Forsøkte å skru ut de resterende 3 skruene også, men nå når jeg skrur dem inn igjen er det virkelig tregt, redd for at de også går i stykker.
Hvordan skal jeg gjøre for å få ut skruen?
Virker som at metallfestet i treet har løsnet og bare snurrer rundt.
Allvitende
· Västra götaland
· 10 936 innlegg
Ser ut som en form for møbel, har du tilgang til baksiden "der skruen stikker ut"?
Det burde være en islagnøtt, trolig trenger du å kappe skruen, slå ut nøtten "innover" og slå i en ny...
Edit: alternativt om du kommer til og kan holde i den med en sveisetang typ...
Det burde være en islagnøtt, trolig trenger du å kappe skruen, slå ut nøtten "innover" og slå i en ny...
Edit: alternativt om du kommer til og kan holde i den med en sveisetang typ...
Dan_Johansson skrev:
Det er en treningsbenk, kommer altså ikke til på andre siden. Skal prøve å kontakte selskapet jeg kjøpte benken fra, ellers får jeg vel ta i for kongen og fedrelandet og lage et nytt eget hull på noen måte, eller noe kanskje..
Ser ut som en rustfri skrue.
Når den minste en slik går tregt, stopper man og skrur den ut igjen.
Kjør en gjengetapp i hullet, smør skruen.
Om det absolutt ikke trengs rustfritt kjøper man vanlige skruer i stedet.
Når den minste en slik går tregt, stopper man og skrur den ut igjen.
Kjør en gjengetapp i hullet, smør skruen.
Om det absolutt ikke trengs rustfritt kjøper man vanlige skruer i stedet.
Klikk her for å svare