Har revet opp teppe fra denne gamle trappen. Hva gjør jeg nå for å få en fin trapp?

Hadde gjerne slipt treet på sidene og beholdt treet, men dessverre har jeg klart å skrape av deler av treet når jeg prøvde å fjerne restene av teppet, så det går dessverre ikke.

Min eneste idé nå er å slipe alt, male sidene hvite, og lime på sånn vinyl på trinnene.

Andre tanker og råd tas gjerne imot!

Gammel tretrapp med slitt og avskrapt maling, håndlist på siden, sorte sandaler nederst på trappen. Gammel trapp med avskrapt maling og synlige treflekker etter fjerning av heltäckningsmatta.

P peter.linkan skrev:
Har revet opp heldekkende teppe fra den gamle trappen. Hva gjør jeg nå for å få en fin trapp?
Pusser treverket eller legger ny matte
P peter.linkan skrev:
Hadde gjerne pusset treverket på sidene og beholdt treverket, men dessverre har jeg ved et uhell skrapt av deler av treverket da jeg forsøkte å fjerne restene av det heldekkende teppet, så det går dessverre ikke.
Det går an å pusse likevel. Hvis det er litt ujevnt her og der spiller det ingen rolle for det vil ingen andre enn du merke. Det ses ikke slik at det irriterer.
P peter.linkan skrev:
Min eneste idé nå er å pusse alt, male sidene hvite,
Henger ikke med i hva du mener. Eksakt hva mener du med "sidene"?
P peter.linkan skrev:
og lime på sånn vinyl på trappene oppå. Andre tanker og råd tas imot med takk!
Heldekkende teppe, passer utmerket i en trapp. Den demper trinnlyd og hindrer at man sklir.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.