Hei!
Vi bor i et gammelt hus og ønsker å restaurere trappen med speilpaneler.
1) Hvordan gjør man det enklest når vangestykket er bølgeformet? Jeg antar at de planslipede plankene ikke har noe fleksibilitet i det hele tatt…
2) Håndløperen er jo også bølgeformet, og det er en høydeforskjell på 60mm. Har dere tips for hvordan man skal gjøre det øverst for å få håndløperen i linje med den over tverrgående planken, eller er det bare å la den havne der den havner? Altså parallelt med planken der det går, og over/under der den selv vil ifølge sin egen form…
Det ene bildet er til inspirasjon. Øvrige bilder er av vår urestaurerte trapp.