Hallo, nå har jeg bestemt meg for å bygge et slags hobbybord her hjemme.
Jeg har tenkt meg 75x300. Greia er at jeg ikke har lyst til å kjøpe dyre benkeplater eller lignende, og ville helst bruke plywood siden det skal brukes til alt mulig, og funksjonen er viktigere enn utseendet.
Jeg har ikke bygget noe lignende tidligere, men er ikke helt bortkommen, så jeg innser jo at et så langt bord ikke blir særlig vridningsstivt og trenger solide ben. Siden vi bor i en eldre leilighet hvor gulvene ikke er helt som de bør, ville det være fint med en form for justeringsmulighet.
Spørsmålet er da, hvordan i all verden gjør jeg det?😁
Jeg har tenkt meg 75x300. Greia er at jeg ikke har lyst til å kjøpe dyre benkeplater eller lignende, og ville helst bruke plywood siden det skal brukes til alt mulig, og funksjonen er viktigere enn utseendet.
Jeg har ikke bygget noe lignende tidligere, men er ikke helt bortkommen, så jeg innser jo at et så langt bord ikke blir særlig vridningsstivt og trenger solide ben. Siden vi bor i en eldre leilighet hvor gulvene ikke er helt som de bør, ville det være fint med en form for justeringsmulighet.
Medlem
· Västerbotten
· 105 innlegg
Men hvorfor kjøper du ikke bare en benkeplate på typ rusta og setter på ben?
Gjenvinningen der du bor kan jo være et billig alternativ om noen har tenkt å kaste en benkeplate eller noe annet.
Gjenvinningen der du bor kan jo være et billig alternativ om noen har tenkt å kaste en benkeplate eller noe annet.
Sist redigert:
Leser du innlegget mitt så får du svaret på spørsmålet ditt. Ang gjenvinningsstasjon, jeg har ikke helt tid til å henge der og jakte på folk.H Hårdrockarn skrev:
Se bolist byggbeskrivelser kryssbord. Rimelig enkle å bygge. Har bygget et 20-talls med lengder mellom 2 meter og 5 meterD deadeat skrev:Hallo, nå har jeg fått for meg å bygge en form for hobbybord her hjemme.
Jeg har tenkt meg 75x300.
Greia er at jeg ikke har lyst til å kjøpe dyre benkeplater el dylikt uten vil helst bruke plywood siden det kommer til å brukes til alt og ingenting, og funksjonen er viktigere enn utseendet.
Jeg har ikke bygget noe lignende tidligere men er ikke helt tappet så jeg innser jo at et så langt bord ikke blir særlig vridstivt og trenger solide ben. Siden vi bor i en eldre leilighet hvor gulvene ikke er helt som de bør så ville det vært fint med noen form for justeringsmulighet.
Klikk her for å svare