Medlem
· Västra Götalands
· 84 innlegg
Medlem
· Västra Götalands
· 84 innlegg
Jeg har tenkt på det, men tror at det vil se rart ut med den øverste trappenesen som da blir "løs" øverst. En tenker jeg at man kan ha en stolpe på den høye siden.
Medlem
· Stockholm
· 4 631 innlegg
Gjør et helt bredere og lengre steg som en krøning.
Men skal det ikke være noe rekkverk?
Det kanskje skjuler noe med en stolpe?
Men skal det ikke være noe rekkverk?
Det kanskje skjuler noe med en stolpe?
Klikk her for å svare
