587 lest ·
6 svar
587 lest
6 svar
Hvor mange m3 får man ut omtrent på en 25kg sekk avrettingsmasse?
Jeg prøver å regne ut hvor mange sekker flytsparkel jeg kan tenkes å trenge, men har vanskelig for å finne informasjon om hvor mange m3 en sekk gir?
Jeg vil trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og det i snitt trengs 20mm heving av gulvet.
Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan tenkes å bli som har litt bedre oversikt.
Jeg vil trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og det i snitt trengs 20mm heving av gulvet.
Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan tenkes å bli som har litt bedre oversikt.
Du får sjekke på den flytsparkelen du skal bruke, de pleier å angi typ 1.7kg per/m2 og mm..Grillen skrev:
Jeg prøver å regne ut hvor mange sekker flytsparkel jeg kan tenkes å trenge men har vanskelig for å finne informasjon om hvor mange m3 en sekk gir?
Jeg kommer til å trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og snittet trengs å heves 20mm.
Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan tenkes bli som har litt bedre oversikt.

https://kakelgiganten.se/products/flytspackel-bostik-sl-c400-fiber-20kg
Karrock
Renovator
· Västra Götaland
· 885 innlegg
Karrock
Renovator
- Västra Götaland
- 885 innlegg
Når du har valgt fabrikat burde det stå på sekken. Men kanskje 10-15 liter per sekk.Grillen skrev:
Jeg prøver å regne ut hvor mange sekker flytsparkel jeg kan tenkes å trenge, men har vanskelig for å finne informasjon om hvor mange m3 en sekk gir?
Jeg vil trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og gjennomsnittlig behøves 20mm heving av gulvet.
Er det noen som vet omtrentlig hvor mange sekker det kan tenkes å bli som har litt bedre oversikt.
Hvorfor ikke lese spesifikasjonen på emballasjen. Det står garantert der hvordan man beregner dette.Grillen skrev:
Jeg prøver å regne ut hvor mange sekker flytsparkel jeg kan komme til å trenge, men har vanskelig for å finne informasjon om hvor mange m3 en sekk gir.
Jeg kommer til å trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og snittet trenger 20mm heving av gulvet.
Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan komme til å bli som har litt bedre oversikt.
Kjøp hjem 40 sekker, regn med å måtte blande minst 30 stk.Grillen skrev:
Jeg vil trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og gjennomsnitt må gulvet heves 20mm.
Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan tenkes å bli som har litt bedre kontroll.
Bygningsveteran
· Stockholm
· 340 innlegg
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Hur många gånger får man spackla?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur får jag slätt tak? – väv och många lager färg
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur många gånger får klinkersgolv fogas om?
Badrum -
Elbil, får många olika val?
Verktyg & Maskiner -
Dubbelt så många preppar inför kriser – men 4 av 10 fortfarande oförberedda
Artikelkommentarer