Jeg prøver å regne ut hvor mange sekker flytsparkel jeg kan tenkes å trenge, men har vanskelig for å finne informasjon om hvor mange m3 en sekk gir?

Jeg vil trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og det i snitt trengs 20mm heving av gulvet.

Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan tenkes å bli som har litt bedre oversikt.

J
Grillen Grillen skrev:
Jeg prøver å regne ut hvor mange sekker flytsparkel jeg kan tenkes å trenge men har vanskelig for å finne informasjon om hvor mange m3 en sekk gir?

Jeg kommer til å trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og snittet trengs å heves 20mm.

Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan tenkes bli som har litt bedre oversikt.
Du får sjekke på den flytsparkelen du skal bruke, de pleier å angi typ 1.7kg per/m2 og mm.. Tekniske spesifikasjoner for flytsparkel inkludert gåbar tid, belegningstid, forbruk per kvadratmeter og trykkstyrke C30.
https://kakelgiganten.se/products/flytspackel-bostik-sl-c400-fiber-20kg

Karrock
Grillen Grillen skrev:
Jeg prøver å regne ut hvor mange sekker flytsparkel jeg kan tenkes å trenge, men har vanskelig for å finne informasjon om hvor mange m3 en sekk gir?

Jeg vil trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og gjennomsnittlig behøves 20mm heving av gulvet.

Er det noen som vet omtrentlig hvor mange sekker det kan tenkes å bli som har litt bedre oversikt.
Når du har valgt fabrikat burde det stå på sekken. Men kanskje 10-15 liter per sekk.

Grillen Grillen skrev:
Jeg prøver å regne ut hvor mange sekker flytsparkel jeg kan komme til å trenge, men har vanskelig for å finne informasjon om hvor mange m3 en sekk gir.

Jeg kommer til å trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og snittet trenger 20mm heving av gulvet.

Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan komme til å bli som har litt bedre oversikt.
Hvorfor ikke lese spesifikasjonen på emballasjen. Det står garantert der hvordan man beregner dette.

Grillen Grillen skrev:

Jeg vil trenge omtrent 0.31m3 flytsparkel da rommet er 15.5m2 og gjennomsnitt må gulvet heves 20mm.

Er det noen som vet omtrent hvor mange sekker det kan tenkes å bli som har litt bedre kontroll.
Kjøp hjem 40 sekker, regn med å måtte blande minst 30 stk.

• Liker
Grillen
  • Laddar…
J
Det burde være nok å kjøpe 30 og blande maks 25 men vi får se når du er ferdig.

• Liker
Grillen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.