Hei,
Det går et utenpåliggende elementrør ved veggens underkant.
Hvor langt fra er det anbefalt at man plasserer ting fra det?
Skal plassere IKEA garderobeskap ved veggen, er 1 cm fra elementrørene nok?

Takk på forhånd
 
Du kan helt ignorere at røret finnes, sett så nær du vil.
 
D Dilato skrev:
Du kan helt ignorere at røret finnes, sett så nær du vil.
Skal sette stendere oppe på veggen for at garderoben skal sitte fast, derfor ville vite hvor tykke stenderne trenger å være.

Tenkte hvis rørene kan bli varme og påvirke garderoben på noen måte.

Takk for svarene
 
E evoline skrev:
Skal sette spikerslag oppe på veggen for at garderoben skal sitte fast, derfor ville vite hvor tykke spikerslagene trenger å være.

Tenkte hvis de rørene kan bli varme og påvirke garderoben på en eller annen måte.

Takk for svarene
Hvorfor trenger du spikerslag?
Hva er det for garderobe, hvilken modell og størrelse?
 
D Dilato skrev:
Hvorfor trenger du lekter?
Hva slags skap er det, hvilken modell og størrelse?
60cm i dybde, modell vet ikke ennå.
Bare sette en liten trebjelke i midten av veggen, bak skapet så det har litt støtte og ikke flytter på seg eller velter.
 
E evoline skrev:
60 cm i dybde, modell vet ikke enda.
Bare sette en liten trebit i midten av veggen, bak skapet så den har litt støtte og ikke flytter på seg eller velter.
Du kan legge en trebit/regle oppå skapet i bakkant mot taket så kan den ikke velte fremover.

Jeg gjorde en gang en romdeler med Billy bokhyller som jeg satte fast mot taket med justerbare ben for å slippe inngrep i tak eller gulv.
 
Sist redigert:
D Dilato skrev:
Du kan legge en trebåt/regle ovenpå garderoben i bakkant mot taket så kan den ikke velte fremover.

Jeg lagde en gang en romdeler med Billy bokhyller som jeg satte fast mot taket med justerbare ben for å slippe inngrep i tak eller gulv.
Takk for ideen.
Kanskje blir det lignende og at man setter en bak så den ikke glir bak mot elementrørene.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.