Heisann.

Vi skal sette opp en bue til kjøkkenet, men vi kan ikke finne den rette buen noe sted...

Vi har en bue i gangen som er den vi leter etter.

Noen som vet hvor vi kan kjøpe den?? - I Skåne??

Bauhaus og K-rauta har den ikke.

Håper noen kan hjelpe meg...

Jeppe

• Bueformet døråpning i en gang med hvite karmer og et rom i bakgrunnen med veggdekorasjoner og belysning på veggen.
Jeg tror at Optimera (Bulltofta Bygg) har nøyaktig den typen hvelv som vises på bildet. Muligens også Beijer Bygg

Takk for hjelpen.

Beijer Bygg har ikke den valven som vi behøver. Vi drar til optimera på mandag.

Vi håper vi finner den.

Coop bygg?

Ligner en de har på Silvan

lundbergs.com

Her finnes ulike slags bueganger, klikk frem katalogen så finnes det en buegang, Venezia, som er veldig lik. Du kan også finne nærmeste forhandler.

Den finnes ikke hos Optimera, coop eller Silvan.

De selger bare Lundbergs produkter.

Det er ikke fra Lundbergs. Men jeg har funnet den på en hjemmeside i Göteborg til 1150 kr. Det er halve prisen end Lundbergs....

Et annet alternativ er å leie inn en snekker som lager en kopi av det dere allerede har.

tussee skrev:
Dette er vel likt bortsett fra sokkelen, men den er vel bare å ignorere. [lenke]
Det var den som ¤ akila ¤ foreslo
Dekorklossen øverst i midten på Lundbergs har "skrå" sider, det har ikke den andre.

For øvrig så selger Coop Bygg bue fra DeCasa som har rette sider på dekorklossen.

Da forstår jeg. Bytt ut alle så blir det likt om det nå er så viktig.

tussee skrev:
Da forstår jeg. Bytt alle så blir det likt om det nå er så viktig.
For meg er det ikke så viktig. Jeg skal ikke ha noe hvelv, det var "JRJ" som startet tråden. Jeg gjorde bare en kommentar på ditt innlegg ;-)

JLT>>Det var trådskaperen jeg svarte!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.